Grocery shopping

 
Idag var det arbetsmässa här i Kalmar så jag drog ut några CV för att kunna åka dit och dela ut dem och gå igenom ett par speed-intervjuer där på plats. Var faktiskt väldigt roligt och tror nog att jag vågar säga att sommarjobbet är säkrat. Ska dock söka vidare för att vara på säkra sidan och ifall man skulle hitta något som man skulle trivas bättre med. Efter mässan kom mamma och plockade upp mig för vi skulle vidare och storhandla.  Blev fyra stora kassa med massa gott. Är så härligt att öppna kylen och bara välja och vraka när man kommer hem efter ett svettigt träningspass! 
 
Nu ska jag snart iväg och lira lite fotboll i Färjestaden. Vill behålla min goda bollteknink eftersom det är så viktigt just i 7s att känna sig säker på att spela bollen med fötterna och inte inte bara med händerna. Sen är det väldigt roligt också och toppen som konditionsträning.
Vi hörs!